مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 05:522022-08-15سياسي

فعالیت های فرهنگی حوزه هنری کردستان در 8 محله سنندج آغاز شد


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از آغاز فعالیت های فرهنگی و هنری در 8 محله شهر سنندج در راستای اجرای طرح توانمندسازی فرهنگی محلات هدف خبر داد و گفت: - امین مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از سال گذشته اجرای طرح توانمندسازی فرهنگی در محلات هدف در دستور کار حوزه هنری کردستان قرار گرفته و در گام نخست این طرح در دو محله ننله و نایسر انجام شد.

وی با اشاره به عملکرد موفق حوزه هنری کردستان در راستای انجام فعالیت های هنری در این دو محله، یادآور شد: در سال جاری تعداد محلات هدف در سنندج به هشت محله افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل قرار است همزمان با ادامه فعالیت های ما در ننله و نایسر، در محلات فرجه، عباس آباد، گلشن، تقتقان، شهدا و گردی گرول سنندج فعالیت های هنری انجام شود.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: در قالب اجرای این طرح، ابتدا مهم ترین ظرفیت های هر محله با استفاده از نظرات کارشناسان و افراد صاحب نظر و همچنین تحقیق میدانی شناسایی شده و سپس متناسب با وضعیت موجود فعالیت های فرهنگی و هنری دنبال می شود.

وی با اشاره به همکاری نزدیک حوزه هنری با سایر ادارات و سازمان های دولتی مسئول در این بخش، بیان کرد: نگاه حوزه هنری به فعالیت های فرهنگی و هنری در محلات بر پایه بازشناسی از هویت هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های فرهنگی حوزه هنری کردستان در 8 محله سنندج آغاز شد

فعالیت های فرهنگی حوزه هنری کردستان در 8 محله سنندج آغاز شد