مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 02:572022-08-14اقتصادي

بی توجهی به کرونا!/5درصد از جمعیت شمول دز یادآور تزریق کرده اند


حساسیت نسبت به کرونا و خطرات آن در جامعه کاهش یافته است به طوری که فقط 5 درصد از افراد شمول دز یادآور واکس تزریق کرده و استفاده از ماسک و پیشگری از کرونا به شدت کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سهیلا محمدی، کرونا، واژه ای که دیگر حساسیت برانگیز نیست و همه به آن عادت کرده اند و گویا همین ویروس نبود که خانواده ها را برای ماه ها از هم دور نگه می داشت به طوری که حتی جرات نمی کردیم به دیدار عزیزان خود برویم.

اما این روزها با وجود همه تاکیدات و برنامه ریزی ها دیگر کسی اهمیتی نمی دهد طوری که حتی در جلسات رسمی هم خیلی به رعایت پروتکل های اعلامی توجهی نمی شود.

در این راستا مردم زنجان هم به مانند دیگر استان ها، به این موضوع بی توجه شده اند به طوری که در معابر عمومی کمتر کسی از ماسک استفاده می کند.

اما این روزها تراکم بالای مراجعه کنندگان به مراکز بهداشتی و درمانی بیانگر فراگیر بودن شیوع ویروس کرونا است، چرا که بنا به گفته مسؤولان بهداشتی این روزها هر علائمی می تواند نشانه ابتلا به این ویروس باشد و در این میان با وجود شیوع بالای ویروس توجه به پروتکل های بهداشتی بسیار کمرنگ شده که دلایل خود را دارد.

ضعیف شدن ویروس کرونا و یا بالا رفتن مقاومت بدن و یا عادی شدن امور شاید از دلایل این بی توجهی باشد ولی آمارها نشان می دهد این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به کرونا!/5درصد از جمعیت شمول دز یادآور تزریق کرده اند

بی توجهی به کرونا!/5درصد از جمعیت شمول دز یادآور تزریق کرده اند