مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 22:372022-08-14سياسي

فرمانده دافوس ارتش: آماده همکاری با عراق در حوزه آموزش نظامی هستیم


فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: در حوزه دفاعی و نظامی بویژه حوزه های آموزشی و پژوهشی آماده ارتباط با کشور عراق هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، هیاتی به سرپرستی سپهبد سعد مزهر محسن العلاق از دانشگاه دفاع ملی عراق از بخش های مختلف دافوس ارتش از جمله مرکز بازی جنگ، دانشکده فرماندهی و ستاد، دانشکده پشتیبانی و ستاد و موزه جنگ بازدید کردند.

هدف از این بازدید افزایش و گسترش تعامل دوجانبه در حوزه های نظامی و همچنین آموزش و پژوهش و نیز تبادل اساتید و دانشجویان بین دانشگاه دفاع ملی عراق و دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران و انتقال تجربیات دفاعی دو کشور ذکر شده است.

امیر سرتیپ حسین ولی وند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در این دیدار گفت: در حال حاضر  منطقه ما دستخوش شرایطی است که ضرورت دارد با دقت کامل موضوعات و مسائل منطقه را بنگریم و باید هوشیار باشیم و در برابر توطئه دشمنان در منطقه بازی نخوریم و مبادا گرفتار توطئه هایی شویم که دشمنان در منطقه رقم می زنند.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور هیات عراقی در دافوس ارتش گفت: در حوزه دفاعی و نظامی بویژه حوزه های آموزشی و پژوهشی آماده ارتباط با کشور دوست و برادر عراق هستیم و تمایل داریم تبادل استاد و دانشجو هم در دستور کار خود داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده دافوس ارتش: آماده همکاری با عراق در حوزه آموزش نظامی هستیم

فرمانده دافوس ارتش: آماده همکاری با عراق در حوزه آموزش نظامی هستیم