مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 22:072022-08-14سياسي

استانداری و شهرداری قم در انتخاب زمین خوابگاه دانشجویی کمک کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات آموزشی دانشگاه ها که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، - رییس دانشگاه قم گفت: شهرداری و استانداری می توانند در راستای انتخاب زمین مناسب برای خوابگاه همکاری داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات آموزشی دانشگاه ها که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه دانشگاه مفید همراهی بسیار مطلوبی با دیگر دانشگاه ها دارد، اظهار کرد: خیرین نیز با دانشگاه ها ارتباط مطلوبی دارند.

وی با بیان اینکه شهرداری و استانداری می توانند در راستای انتخاب زمین مناسب برای خوابگاه همکاری داشته باشند، عنوان کرد: قطعا بحث موقعیت جغرافیایی خوابگاه اهمیت بسیاری دارد و باید مورد توجه قرار بگیرد.

رییس دانشگاه قم با اشاره به افزایش تعداد دانشجویان اتباع در قم، مطرح کرد: باتوجه به تفاوت های فرهنگی که میان دانشجویان اتباع و بومی وجود دارد، قانون به ما این اجازه را می دهد که نیمی از سال تحصیلی را حضوری و نیمی را به صورت غیر حضوری برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری و شهرداری قم در انتخاب زمین خوابگاه دانشجویی کمک کنند

استانداری و شهرداری قم در انتخاب زمین خوابگاه دانشجویی کمک کنند