مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 21:572022-08-14سياسي

بزرگترین موفقیت جبهه مقاومت پیروزی در جنگ 33 روزه بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام علی محمدی سیرت عصر امروز در همایش تقریب و مقاومت اسلامی در مکتب حاج قاسم که در حسینیه ثارالله گرگان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بزرگترین موفقیت های جبهه مقاومت که سبب ترس و وحشت دشمنان شد پیروزی انها در جنگ 33 روزه بود.

وی گفت: با برنامه ریزی کشور انگلیس و پشتیبانی امریکا، رژیم جعلی صهیونیست در کشور فلسطین مستقر شد تا به زور این کشور را از چنگ مردم مظلوم فلسطین در اورد.

حجت الاسلام محمدی سیرت تصریح کرد: کرامت مسلمانان اجازه نمی دهد که در برابر ظلم ساکت بنشینند و باید در مقابل ظلم ایستاده و مقاومت کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی بدون نگاه به مذهب و قومیت و گرایش مردم مظلوم فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی مورد ظلم شده در مقابل دشمنان ایستاده و به کمک انها رفت.

وی ادامه داد: دشمنان خیال کردند با شهادت شهید سلیمانی مردم مسلمان جهان دست از مقاومت بر می دارند اما خون شهید سلیمانی و همراهانش بیشتر از حضور خودش سبب بیداری مردم جهان شد.

حجت الاسلام محمدی سیرت گفت: وظیفه ما در مقابل شهردا این است که ادامه دهنده راه انها بوده و از مسیر اصلی خود منحرف نشویم تا به پیروزی نهایی برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین موفقیت جبهه مقاومت پیروزی در جنگ 33 روزه بود

بزرگترین موفقیت جبهه مقاومت پیروزی در جنگ 33 روزه بود