مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 21:522022-08-14اجتماعي

تأمین 50 درصد منابع مالی جهت ایجاد فضای ورزشی مدرسه ای در چهارمحال و بختیاری


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: 65 فضای ورزشی درون مدرسه ای برای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است که وزارت خانه 50 درصد منابع را فراهم کرده و برای تکمیل این فضاها نیازمند کمک های استانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد صادق ستاری فرد شامگاه امروز در دیدار با استاندار و مدیران آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات ورزش دانش آموزان یکی از ضرورت های حوزه تعلیم و تربیت است که با توجه به شیوع ویروس برخوردار است.

وی عنوان کرد: 65 فضای ورزشی درون مدرسه ای برای آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است که وزارت آموزش و پرورش 50 درصد منابع را فراهم کرده و برای تکمیل این فضاها نیازمند کمک های استانی است تا با مشارکت یکدیگر هرچه سریع تر فضاها تکمیل و آماده بهره برداری شوند.

ستاری فرد افزود: ورزش نقش بسزایی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقای سلامت جسمانی، اجتماعی و معنوی دانش آموزان دارد و تربیت روحی و روانی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی در خصوص طرح تغذیه دانش آموزان در مناطق محروم اظهار داشت: یک هزار و 150 میلیارد تومان بودجه برای این طرح پیش بینی شده و یکی از مناطق هدف استان چهارمحال و بختیاری است تا بخشی از نیازهای تغذیه ای دانش آموزان برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین 50 درصد منابع مالی جهت ایجاد فضای ورزشی مدرسه ای در چهارمحال و بختیاری

تأمین 50 درصد منابع مالی جهت ایجاد فضای ورزشی مدرسه ای در چهارمحال و بختیاری