مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 20:072022-08-14سياسي

سخنگوی دولت: گزارشی از اصلاح نظام بودجه در نشست دولت و مجلس مطرح شد


در جلسه مشترک امروز دولت و مجلس گزارشی از اصلاح نظام بودجه ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه هماهنگی بین دولت و مجلس بعد از ظهر امروز (یکشنبه 23 مرداد) آغاز شد.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در گفت وگویی تلویزیونی با اشاره به محورهای مورد مباحثه در این جلسه اظهار داشت: وزرا در مورد حمایت از تولید، کنترل نقدینگی، به ویژه در حوزه های اصلاح نظام بودجه و نظام بانکی گزارش هایی را ارائه دادند.

  وی افزود: رؤسای کمیسیون ها و هیئت رییسه مجلس نیز در حوزه های مورد اشاره مباحثی را مطرح کردند تا ان شاالله با همکاری دولت و مجلس دیگر شاهد خلق پول هایی که در گذشته بودیم، نباشیم.

سخنگوی دولت خاطر نشان کرد: امروز به نوعی بمب نقدینگی در جامعه وجود دارد و مانند بهمن گسترده تر می شود؛ امیدواریم دولت و مجلس با همکاری و همیاری بتوانند با اصلاحاتی که انجام می شود، جلوی این مسیر را بگیرند.

بهادری جهرمی ادامه داد: اجرای برخی از قوانینی که در مجلس به تصویب رسیده از سوی نمایندگان مجلس پیگیری شد و گزارش هایی نیز دولت در راستای اجرای آن داشت که اینها از محورهای اساسی جلسه امروز دولت و مجلس بوده است.

  سخنگوی دولت تصریح کرد: این جلسه، جنبه هماهنگی داشت و در آن مصوبه ای نداشتیم، به عنوان مثال طرحی که در خصوص اصلاح نظام بانکداری داریم مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: گزارشی از اصلاح نظام بودجه در نشست دولت و مجلس مطرح شد

سخنگوی دولت: گزارشی از اصلاح نظام بودجه در نشست دولت و مجلس مطرح شد