مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 18:372022-08-14اقتصادي

نظارت رییس حوزه قضایی مهرستان بر نحوه عرضه سوخت


رییس حوزه قضایی شهرستان مهرستان ضمن نظارت بر نحوه عرضه سوخت در این دو جایگاه، دستورات ویژه ای را به منظور تسریع در روند خدمت رسانی به مردم صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهرستان، هادی نجاری در جریان این بازدید ضمن نظارت بر نحوه عرضه سوخت در این دو جایگاه، دستورات ویژه ای را به منظور تسریع در روند خدمت رسانی به مردم صادر کرد.

رییس حوزه قضایی شهرستان مهرستان هدف از صدور این دستورات قضایی را احقاق حقوق عامه و نظارت بر حسن اجرای قانون برشمرد و تصریح کرد: به منظور اعتماد بخشی به شهروندان در خصوص رعایت قوانین و مقررات و چگونگی عرضه فراورده های نفتی از نظر کیفی و کمی ، تیم های نظارتی به طور مستمر در حال کنترل مجاری عرضه هستند و در صورت مشاهده تخلف ، با متخلفین برابر مقررات برخورد می گردد.

رییس حوزه قضایی مهرستان بیان کرد: در ادامه هچنین از مرکز کمپ ترک اعتیاد بخش خصوصی و دیدار چهره به چهره با بیماران مرکز جهت باز پروری و باز اجتماعی شدن صورت گرفت.

نجاری گفت: همچنین حسب گزارش های مردمی یک واحد صنفی که در پوشش کمپ ترک اعتیاد حدود 30 نفر اشخاص را به کار اجباری گمارده بود، تعطیل و پلمب شد.

وی با اشاره بر اینکه با نقض کنندگان نظم عمومی و حقوق شهروندی به طور قاطع برخورد قانونی صورت خواهد گرفت خاطرنشان کرد : 3نفر از اداره کنندگان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت رییس حوزه قضایی مهرستان بر نحوه عرضه سوخت

نظارت رییس حوزه قضایی مهرستان بر نحوه عرضه سوخت