مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 17:172022-08-14سياسي

ضرورت اجرای دستورالعمل های ستاد کرونا در روند بازگشایی مدارس


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: براساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا بازگشایی مدارس به صورت حضوری قطعی است و از همین امروز باید برای بازسازی اماکن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، ابوالحسن کبیری در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین با اشاره به لزوم توجه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اماکن عمومی اظهار کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در برخی از مشاغل مانند مراکز توزیع مواد غذایی و مراکزی که با عموم مردم ارتباط دارند، ضروری است و به طور قطع باید اجرا شود چراکه ابتلای یک فرد در این اماکن منجر به ابتلای افراد متعددی خواهد شد.

کبیری با بیان اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک باید تا رسیدن به یک مرحله مشخص ادامه پیدا کند، گفت: بازرسی از مراکز نباید متوقف شود و تذکر و اخطار باید به صورت جدی دنبال شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اضافه کرد: در آستانه اربعین حسینی و با توجه به شلوغی برخی از مراکز باید اقدامات پیشگیرانه لحاظ شود و مصوبات ستاد ملی کرونا درباره سفر اربعین در استان قزوین نیز اجرایی شود.

وی اظهار کرد: براساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا بازگشایی مدارس به صورت حضوری قطعی است و از همین امروز باید برای بازسازی اماکن، ایجاد سازوکار ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجرای دستورالعمل های ستاد کرونا در روند بازگشایی مدارس

ضرورت اجرای دستورالعمل های ستاد کرونا در روند بازگشایی مدارس