مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 16:572022-08-14سياسي

تشکیل کمیته برای بررسی پیش نویس متن توافق هسته ای در کمیسیون امنیت


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تشکیل کمیته ای در این کمیسیون برای بررسی متن پیش نویس توافق هسته ای ایران با طرف های مذاکره کننده خبر داد.

- فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز موضوع پیش نویس توافق هسته ای ایران با طرف های مذاکره کننده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: هنوز متن کامل پیش نویس توافق منتشر نشده و تنها مفادی از آن در اختیار اعضای کمیسیون قرار دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در جلسه امروز اعضا تصمیم گرفتند تا کمیته ای متشکل از تعدادی از اعضای کمیسیون موضوع بررسی متن پیش نویس توافق هسته ای ایران با طرف های مذاکره کننده پس از اینکه متن کامل در اختیار کمیسیون قرار گرفت را مورد بررسی قرار دهد.

مالکی خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون در جلسه امروز بر این نکته تأکید کردند که باید مراقب مکر و حیله آمریکا بود چرا که آمریکا دائماً تاکتیک ها و روش های خود را در بحث مذاکرات تغییر می دهد.

وی افزود: تأکید اعضای کمیسیون بر این بود که امروز آمریکا به ویژه به خاطر مسئله اوکراین در موضع ضعف قرار گرفته و ما باید دقت لازم را داشته باشیم تا بتوانیم به بهترین وجه حقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته برای بررسی پیش نویس متن توافق هسته ای در کمیسیون امنیت

تشکیل کمیته برای بررسی پیش نویس متن توافق هسته ای در کمیسیون امنیت