مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 16:572022-08-14اقتصادي

بازداشت یک نفر متهم به پولشویی در سیرجان


متهم این از اوایل دهه 90 یک شرکت خانوادگی با مدیرعاملی خود در حوزه ساختمان و مسکن تاسیس نموده و با انجام تبلیغات گسترده اقدام به پیش فروش آپارتمان و جذب سرمایه و سپرده افراد با انگیزه خانه دار کردن شهروندان می نماید و مقارن شدن این اقدامات با آرامش نسبی بازار مسکن، - در ابتدا موفقیت هایی را برای شرکت مذکور ایجاد می کند.

رییس کل دادگستری استان کرمان از بازداشت یک متهم به پولشویی و حیف و میل وجوه پرداخت شده از سوی مالباختگان با دستور قضایی و توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم حمیدی امروز 23 مردادماه در تشریح این خبر افزود: این اقدام در راستای پاسخ به مطالبات و درخواست های جمع کثیری از مالباختگان این پرونده انجام شده است.

  وی اظهار کرد: مالباختگان چندین پروژه ساختمانی ناتمام در شهرستان سیرجان بارها در مراجعه به مسئولان ارشد قضایی در سطح استانی و شهرستانی درخواست پیگیری موضوع و بازگشت سرمایه های از دست رفته خود را داشته اند که در این رابطه با پیگیری های قضایی انجام و احکام مورد نیاز صادر شده است.

  حمیدی شمار مالباختگان این پروژه و شکات این متهم را بیش از 100 نفر ذکر کرد و گفت: متهم این پرونده از اوایل دهه 90 یک شرکت خانوادگی با مدیرعاملی خود در حوزه ساختمان و مسکن تاسیس نموده و با انجام تبلیغات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت یک نفر متهم به پولشویی در سیرجان

بازداشت یک نفر متهم به پولشویی در سیرجان