مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 16:372022-08-14اقتصادي

سخنگوی دولت: وضعیت اقتصادی کشور در مسیر اصلاح قرار گرفته است


دولت سیزدهم در حالی شروع به کار کرد که رشد اقتصادی کشور 4 صدم درصد بود و حال خوبی نداشت اما با تلاش هایی که در یک سال گذشته انجام شده وضعیت کشور در مسیر اصلاح قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، علی بهادری جهرمی در مراسم رونمایی از پوستر نمایشگاه برنامه تحولی صنعت خودرو ضمن تشریح و تبیین مسئولیت های مدیران روابط عمومی، اظهار داشت: همانطور که مرکز ارتباطات صمت در برگزاری تورهای راهیان پیشرفت و تربیت نیروی انسانی و تغییر ساختار پیشران بوده است، در حوزه هم افزایی سازمان ها و شرکت های تابعه و انتشار محتوا نیز پیشران باشد.

رییس شواری روابط عمومی دولت با اشاره به لزوم تلاش همه دستگاه و مدیران در زمینه توجه به جهاد تبیین، افزود: ایجاد حس خوب و فضای امیدوار کننده در کشور یک ضرورت است.

وی در این مراسم که با حضور مدیران روابط عمومی سازمان ها و استان های وزارت صنعت معدن و تجارت برگزار شد با تاکید بر داشتن اخلاق نیکو در فضای گفتمان سازی و فعالیت فرهنگی، گفت: هنر آن است که بتوانیم در شرایطی که مردم ناراضی هستند و حالشان خوب نیست با آنها گفتگو کنیم و وارد تعامل شویم.

بهادری جهرمی گفت:  تبیین و فضا سازی رسانه ای در جهت اهداف مد نظر دولت و دستگاه های اجرایی و ایجاد حس امید در مردم وظیفه مهم و سنگینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: وضعیت اقتصادی کشور در مسیر اصلاح قرار گرفته است

سخنگوی دولت: وضعیت اقتصادی کشور در مسیر اصلاح قرار گرفته است