مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 16:022022-08-14سياسي

راه اندازی 4 سامانه آبرسانی جدید در شهرکرد


به منظور جایگزین کردن آب چشمه کوهرنگ چهارسامانه اضطراری آبرسانی در شهرکرد راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اکبر محرابیان بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از تصفیه خانه گردنه خُلک در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه به منظور جایگزین کردن آب چشمه کوهرنگ چهار سامانه اضطراری آبرسانی در شهرکرد راه اندازی می شود، گفت: 2 سامانه امروز وارد مدار شده است و 2 سامانه دیگر طی ساعات و روزهای آینده وارد مدار خواهد شد.

وزیر نیرو ادامه داد: به دنبال سیلاب های اخیر در 20 استان کشور در حوزه برق، آب و سایر زیرساخت های کشور خسارات جدی به وجود آمده است از جمله در چهارمحال و بختیاری که امیدواریم با کمک های دولت جبران شود.

محرابیان افزود: آب چشمه کوهرنگ در اثر سیل دچار کدورت بیش از حد استاندارد شده هر چند که در روزهای بعد تا حدودی این کدورت برطرف شد اما صبح امروز مجدد بالا رفته است.

وی افزود: با توجه به وضعیت موجود و اینکه چشمه کوهرنگ بیش از 50 درصد آب شرب مردم شهرکرد را تأمین می کند از طریق راه اندازی خطوط اضطراری سعی در جبران کمبودها داریم.

وزیر نیرو اضافه کرد: از آن جا که سهم آورده چشمه در تأمین آب شهرکرد بالا است اجرای سامانه های جایگزین زمان بر است اما تمام امکانات وزارت نیرو و چندین استان بسیج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 4 سامانه آبرسانی جدید در شهرکرد

راه اندازی 4 سامانه آبرسانی جدید در شهرکرد