مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 15:422022-08-14بين الملل

ناتوانی آتش نشانان فرانسه در مهار آتش سوزی جنگلی در جنوب فرانسه


منابع رسانه ای از ناتوانی آتش نشانان فرانسه در کنترل و مهار آتش در جنوب این کشور و سوختن هزار و دویست شصت هکتار جنگل خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقامات محلی روز یکشنبه اعلام کردند که آتش سوزی جنگلی در منطقه آویرون در جنوب فرانسه دوباره شعله ور شده و این  باعث تخلیه هزار نفر دیگر و سوختن مجموعاً 1260 هکتار شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه فرانسه تابستان امسال با خشکسالی تاریخی و همچنین موج های گرما به ویژه در جنوب غربی، مواجه شده است.

فرمانداری آویرون گفت که آتش سوزی که از روز دوشنبه گذشته ادامه داشته و به نظر می رسید بعدازظهر شنبه تحت کنترل و خاموش شده ناگهان دوباره شعله ور شد و 500 هکتار دیگررا سوزاند.

بر اساس این گزارش، دست کم 1000 نفر از روستای مستوجولز در نزدیکی شهر میلو و 6 روستای مجاور تخلیه شدند.

در شرق فرانسه، پلیس اعلام کرده که ورود به اکثر جنگل های منطقه بارز راین نزدیک مرز آلمان را ممنوع کرده تا خطر آتش سوزی را محدود کند.

  اعضای اتحادیه اروپا از جمله آلمان، لهستان، اتریش و رومانی متعهد شده اند که در مجموع 361 آتش نشان برای پیوستن به حدود 1100 آتش نشان فرانسوی در زمین، همراه با چندین هواپیمای آبپاش از ناوگان اتحادیه اروپا بپیوندد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناتوانی آتش نشانان فرانسه در مهار آتش سوزی جنگلی در جنوب فرانسه

ناتوانی آتش نشانان فرانسه در مهار آتش سوزی جنگلی در جنوب فرانسه