مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 15:322022-08-14سياسي

ساخت 46 واحد مسکن برای نیازمندان تایباد توسط سپاه


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد گفت: در یک سال گذشته تعداد 46 واحد مسکن برای نیازمندان توسط گروه های جهادی ساخته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حسین شمس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: در یک سال اخیر گروه های جهادی اقدام به ساخت 46 واحد مسکن و مرمت 125 واحد مسکونی در سطح شهرستان کرده اند.

  وی ادامه داد: در همین بازه زمانی تعداد 20 مدرسه با همکاری سازمان نوسازی مدارس، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی در سطح شهرستان تایباد مرمت و سه مدرسه نیز ساخته شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد در ادامه بیان کرد: از پارسال تا کنون 19 هزار و 700 بسته معیشتی و غذایی شامل کالاهای اساسی خانوارها در بین نیازمندان توزیع شده که 6 هزار و 700 بسته مربوط به امسال می شود.

  شمس اظهار کرد: یکی از مشکلات روستاییان نبود سرویس بهداشتی و حمام مناسب است که در همین جهت 60 مورد ساخت و مرمت سروریس بهداشتی و حمام انجام شده است.

  وی تصریح کرد: در خصوص فروش و تامین نان در همه 118 نانوایی شهری و روستایی با کمک شوراهای اسلامی شهر و روستا، یک نفر در هر نانوایی مشخص شد که کار رصد بر پخت و توزیع نان را برعهده بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 46 واحد مسکن برای نیازمندان تایباد توسط سپاه

ساخت 46 واحد مسکن برای نیازمندان تایباد توسط سپاه