مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 15:272022-08-14سياسي

نشست مدیر عامل شرکت نفت سپاهان با نمایندگان عاملان پخش روغن موتور


نشست مدیر عامل شرکت نفت سپاهان با نمایندگان عاملان پخش روغن موتوردر سراسر کشور روز یکشنبه 23 مرداد ماه در محل دفتر مرکزی برگزار شد.

- اخبار شرکتها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت نفت سپاهان در این نشست صمیمی که نمایندگانی از عاملان پخش استانهاهای اصفهان، تهران، همدان، فارس، خوزستان،کردستان، سیستان و بلوچستان ،لرستان و .

حضور داشتند، نیکو همت مدیر عامل شرکت نفت سپاهان در ابتدا ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه خواستارتداوم برگزاری این جلسات به منظور برطرف شدن برخی سوءتفاهم ها شد.

  مدیر عامل شرکت نفت سپاهان تصریح کرد وظیفه شرکت نفت سپاهان در شرایط فعلی ، کمک به توزیع عادلانه محصول و جلوگیری از رانت خواری است تا در نهایت مصرف کننده نهایی بتواند محصول کاملا استاندارد و اصل را با قیمت مناسب دریافت نماید.

وی افزود تغییری که در چند ماه گذشته در روند توزیع محصولات شرکت نفت سپاهان انجام گرفته در همین راستا بوده و شرکت کیمیا اسپیدی قشم به عنوان بازوی اجرایی شرکت نفت سپاهان در یک چارچوب هدفمند و برنامه ریزی شده این وظیفه مهم را پیگیری می نماید.

نیکو همت گفت: برخی تخلفات انجام گرفته در بازار مثل احتکار محصول،فروش حواله ای، صادرات غیرقانونی ، فروش محصولات شرکت با برند های متفرقه و فروش روغن های تقلبی و مواردی از این قبیل ما را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مدیر عامل شرکت نفت سپاهان با نمایندگان عاملان پخش روغن موتور

نشست مدیر عامل شرکت نفت سپاهان با نمایندگان عاملان پخش روغن موتور