مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 14:372022-08-14اجتماعي

طراحی و احداث تصفیه خانه آب هزار متر مکعبی برای آبیاری فضای سبز در منطقه 13


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه در خصوص اهمیت طراحی تصفیه خانه آب در منطقه گفت: - شهردار منطقه13 از طراحی و احداث تصفیه خانه آب کانال منوچهری برای آبیاری فضای سبز با ظرفیت هزار متر مکعب توسط اداره محیط زیست منطقه خبر داد و گفت: این طرح هم اکنون در مرحله مطالعات و جانمایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه در خصوص اهمیت طراحی تصفیه خانه آب در منطقه گفت: با توجه به مقدار بارش نزولات جوی در شهر تهران و برنامه های مختلف سازمان های متولی آب برای مدیریت جامع آب و محدودیت اختصاص آب با کیفیت برای فضای سبز، بازیابی آب با کیفیت نامناسب جهت تصفیه و استفاده مجدد برای کاربرد های مختلف به عنوان یک گزینه مهم مطرح شده است.

او با اشاره به تصفیه و استفاده از آب نهر مسیل های منوچهری و جاجرود ناحیه سه در این طرح افزود: این تصفیه خانه، با ظرفیت هزار متر مکعب در روز برای تامین و جبران کمبود آب مورد نیاز آبیاری فضای سبز منطقه تحت پوشش طراحی می شود.

شهردار منطقه 13 با بیان اینکه، محل مورد نظر برای برداشت آب و استقرار تصفیه خانه محل تقاطع دو کانال جاجرود و منوچهری است که پس از بررسی های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و احداث تصفیه خانه آب هزار متر مکعبی برای آبیاری فضای سبز در منطقه 13

طراحی و احداث تصفیه خانه آب هزار متر مکعبی برای آبیاری فضای سبز در منطقه 13