مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 13:572022-08-14اقتصادي

واگذاری 58 هکتار از اراضی بنیاد علوی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کلاله


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کلاله فرهاد شیبک فرماندار شهرستان کلاله پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن شهرستان کلاله اظهار کرد: تعهد سالانه شهرستان کلاله در احداث مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تعداد 596 واحد مسکونی بوده و تاکنون 6 هزار نفر از مردم کلاله در این طرح ثبت نام کردند.

وی تصریح کرد: از تعداد 6 هزار نفر ثبت نام کننده تعداد یکهزارو 720 نفر تشکیل پرونده داده و برخی از آنها در حال دریافت تسهیلات بانکی هستند.

فرماندار شهرستان کلاله خاطرنشان کرد: در حال حاضر در عرصه ای به مساحت بیش از چهار هکتار طرح نهضت ملی آغاز شده و قرار است 56 واحد مسکونی به صورت گروهی احداث شود که این طرح در مرحله پی کنی و آغاز عملیات اجرایی است.

وی ادامه داد: در شهر فراغی نیز تعداد 860 نفر ثبت نام کردند که تعهد سالانه ما در احداث مسکن 100 واحد مسکونی خواهد بود.

شیبک گفت: در یک اتفاق بی نظیر و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و ریاست جمهور 58 هکتار از اراضی حاشیه شهر بنیاد علوی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن واگذار خواهد شد که از این میزان  بخشی هم برای احداث فضاهای عمومی در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: شهرستان کلاله با 107 روستای بالای 20 هزار خانوار بعد از گنبد کاووس بیشترین ممعیت روستایی در استان را داشته که از این تعداد در 83  روستا اراضی مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 58 هکتار از اراضی بنیاد علوی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کلاله

واگذاری 58 هکتار از اراضی بنیاد علوی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کلاله