مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 13:372022-08-14سياسي

سیاست مشخصی در زمینه اشتغال استان باید وجود داشته باشد


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: این که ما فقط به صورت صوری اشتغال ایجاد کنیم و یا در جلسات شورای برنامه ریزی به مسائل جزیی بپردازیم صحیح نیست و باید سیاست مشخصی از طرف دولت در زمینه ایجاد اشتغال در استان وجود داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان اصفهان با انتقاد از عدم وحدت رویه در تخصیص منابع لازم به جهت اشتغال زایی در استان اظهار کرد: سال گذشته مجلس 13 هزار میلیارد تومان و امسال 60 هزار میلیارد تومان برای اشتغال زایی در کشور تصویب کرد.

و ادامه داد: از این میزان سهم استان اصفهان امسال 2 هزار میلیارد تومان بوده است اما معلوم نیست این منابع در چه مسیری به جهت اشتغال زایی صرف شده اند.

طغیانی با تاکید بر لزوم شناسایی طرح های پیشران در استان اصفهان عنوان داشت: این که ما فقط به صورت صوری اشتغال ایجاد کنیم و یا در جلسات شورای برنامه ریزی به مسائل جزیی بپردازیم صحیح نیست و باید سیاست مشخصی از طرف دولت در زمینه ایجاد اشتغال در استان وجود داشته باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که سیاست مشخص دولت در تخصیص منابع اشتغال در استان چه بوده است، با تاکید بر وجه نظارتی مجلس بر مصوبات جلسات شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست مشخصی در زمینه اشتغال استان باید وجود داشته باشد

سیاست مشخصی در زمینه اشتغال استان باید وجود داشته باشد