مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 13:122022-08-14اقتصادي

تبدیل قم به کانون تولید پوشاک فاخر با تدوین برنامه پنج ساله


معاون استاندار با اشاره به اینکه قم باید کانون تولید محصولات فاخر در حوزه پوشاک شود، گفت: آراستگی و پوشیدگی دو عنصر فرهنگی ایرانی اسلامی هستند و در حوزه سیاست گذاری صنعتی و حمایت تسهیلاتی زمینه های مورد نیاز در قم فراهم است و در این راستا باید یک برنامه .

- معاون استاندار قم در همایش صنعت پوشاک:  قم کانون تولیدات فاخر شود/نساجی یکی از قدیمی ترین صنایع کشور است/آراستگی و پوشیدگی دو عنصر فرهنگی ایرانی اسلامی هستند به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محسن امیدیان ظهر امروز در نخستین همایش صنعت پوشاک قم که در سالن همایش ونوس قم برگزار شد، با اشاره به اینکه برای عمل به رسالت خود در هر حوزه باید پیشینه آن را بررسی کنیم، اظهار کرد: چند صد قلم پارچه در شهر سوخته زابل پیدا شده است که از قدمت تاریخ نساجی در کشور خبر می دهد.

وی با بیان اینکه عقب افتادگی هایی در حوزه پوشاک و نساجی داریم که باید جبران شود، عنوان کرد: زمانی که اقوام مختلف ایرانی در جشنواره های سالیانه و آیینی کنار یکدیگر قرار می گیرند، لباس سنتی هر قوم نماد آن قوم است.

  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم با اشاره به اینکه مسئولیت اصلی در حوزه نمادسازی پوشاک ایرانی بر عهده دولت است، مطرح کرد: در بخش دولتی و حاکمیتی دچار غفلت شده ایم، چراکه محصولات مبتنی بر آموزه های ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل قم به کانون تولید پوشاک فاخر با تدوین برنامه پنج ساله

تبدیل قم به کانون تولید پوشاک فاخر با تدوین برنامه پنج ساله