مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 13:122022-08-14سياسي

وام 50 میلیونی خرید لوازم خانگی برای خبرنگاران


حضرت زینب (س) اولین فردی است که با روایت دقیقی از عاشورا سهولت تدوین گری را بر عهده گرفته است.

ما در معاونت مطبوعاتی تلاشمان تمرکز بر نقطه ابتدایی زنجیره تولید محتواست؛ - حضرت زینب (س) اولین فردی است که با روایت دقیقی از عاشورا سهولت تدوین گری را بر عهده گرفته است.

ما در معاونت مطبوعاتی تلاشمان تمرکز بر نقطه ابتدایی زنجیره تولید محتواست؛ یعنی کنشگران اصلی خبرنگاران هستند که می توانند روایت اول را خلق کنند.

در آیین گرامیداشت خبرنگار که روز یکشنبه ـ 23 مرداد ماه ـ در تالار وحدت برگزار شد، خبرنگاران از مشکلات حرفه ای و معیشتی خود سخن گفتند.

برخی از آنها همچنین به شکایت های پی در پی سازمان ها و افراد مختلف از خبرنگاران اشاره کردند که به جرم افشای فساد و بیان حقایق، صورت می گیرد.

آیین گرامیداشت روز خبرنگار با عنوان روایت اول امروز یکشنبه ـ 23 مردادماه ـ به همت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در تالار وحدت برگزار شد.

در این مراسم محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرشاد مهدی پور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت معدن و تجارت، ایمان شمسایی مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی، محمود سالاری معاون امور هنری، مهدی عرفاتی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام 50 میلیونی خرید لوازم خانگی برای خبرنگاران

وام 50 میلیونی خرید لوازم خانگی برای خبرنگاران