مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 13:072022-08-14سياسي

تحقق سیاست کاهش جمعیت کیفری نباید با افراط و تفریط باشد


در اجرای طرح کاهش جمعیت کیفری بایستی از افراط و تفریط دوری کنیم تا نظم کارها حفظ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل زندان های استان قزوین گفت: یکی از سیاست های قوه قضاییه کاهش جمعیت کیفری است و دستگاه قضایی استان نیز این رویکرد را با جدیت دنبال می کند.

وی افزود: سازمان زندانها مسئولیت سنگینی دارد و در سند تحول دستگاه قضایی آمده است، که کاهش جمعیت کیفری در دستور کار قرار گیرد، لذا برنامه ریزی همه مسئولان قضایی در مسیر کاهش جمعیت کیفری است.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه بیان کرد: در اجرای این کار نباید دچار افراط و تفریط شد و با پیشنهاد بیش از حد عفو و آزادی مشروط و استفاده از پابند زمینه افزایش جرم را مهیا کنیم، بلکه سیاست ها باید درست اعمال شود و کسانی از زندان خارج شوند که در مسیر اصلاح قرار گرفتند و بدون شک تحقق این سیاست به هر قیمت، می توان تبعات بعدی داشته باشد.

شعبانی همچنین تصریح کرد: کسانی که استحقاق آزادی دارند باید از مساعدت دستگاه قضایی استفاده کنند و نظم جامعه نیز برهم نخورد.

رییس کل دادگستری استان قزوین در پایان از تلاش و زحمات مدیرکل سابق زندان های استان تقدیر کرد و گفت: مدیریت جدید هم با تجربه هستند و باید نواقص را برطرف و نقاط مثبت را تقویت کنند تا کارها در مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق سیاست کاهش جمعیت کیفری نباید با افراط و تفریط باشد

تحقق سیاست کاهش جمعیت کیفری نباید با افراط و تفریط باشد