مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 12:522022-08-14سياسي

تشکل ها و مشارکت های اجتماعی در دوران کرونا نمود بیشتری پیدا کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی، در آیین نکوداشت روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی، اظهار کرد: مسؤولین استان های بزرگ و برخوردار کشور در بازدید از مراکز خیریه استان زنجان، اظهار تعجب و شگفتی می کنند و مشارکت مردم در ایجاد مجموعه های خیریه را تحسین می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه انسان ها همچون دانه های تسبیح به یکدیگر متصل و مرتبط هستند، تصریح کرد: مشارکت های اجتماعی و ایجاد تشکل ها نه تنها برای ارتقای جامعه، موثرند، بلکه وجود آن ها ضروری است.

وی با بیان اینکه تشکل ها و مشارکت های اجتماعی در دوران کرونا نمود بیشتری پیدا کرده است، ادامه داد: امور خیریه و مشارکت های اجتماعی در حوزه سلامت و درمان، هم باعث ایجاد حس همبستگی و آرامش در جامعه می شود و هم مانع نزول بلایا در اثر دعای مظلومان و محرومان خواهد شد.

وی افزود: به عقیده جامعه شناسان، انسان ذاتا اجتماعی خلق شده و یکی از ابعاد اجتماعی بودن، نیاز انسان ها به یکدیگر است، چرا که هیچکس قادر نیست به تنهایی همه نیازهای خود را رفع کند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه فلسفه نامگذاری انسان به ریشه انس مربوط است، خاطرنشان کرد: انسان ها از تنهایی گریزانند و نیاز به کسانی دارند که با آنان مانوس و همراه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل ها و مشارکت های اجتماعی در دوران کرونا نمود بیشتری پیدا کرد

تشکل ها و مشارکت های اجتماعی در دوران کرونا نمود بیشتری پیدا کرد