مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 12:322022-08-14سياسي

تسهیلات مورد نیاز کارخانه چوب و کاغذ مازندران تأمین شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی به همراه استاندار مازندران، نمایندگان مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، قائم مقام مدیرعامل بانک ملی ایران، مدیر عامل هولدینگ آینده پویا و تعدادی از مدیران ارشد استانی از مجتمع چوب و کاغذ مازندران بازدید کردند.

  احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در این بازدید ضمن تقدیر از مدیریت و کارکنان مجموعه، اظهار کرد: اعتماد وزارت آموزش و پرورش موجب شد تا روح امید در مجموعه به جریان بیافتد.

  وزیر اقتصاد و دارایی به اهتمام وزارت اقتصاد در ایجاد ارتباط با سایر نهادها و حل مشکلات موجود در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران اشاره و افزود: هیچ اولویتی مهم تر از این نیست که به سرعت این کارخانه احیا شود.

   وی بر لزوم ثبات مدیریت در این مجموعه تاکید کرد: تا قبل از هفته دولت تسهیلات مورد نیاز چوب و کاغذ تأمین و مدیریت شرکت ضمن پیگیری گزارشی از روند همکاری دستگاه های مختلف را به اینجانب ارائه کند.

در این بازدید ابتدا امید نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، با ارائه گزارشی اجمالی در خصوص روند فعالیت شرکت و مشکلات و معضلات موجود، از اراده مدیران و کارکنان این مجموعه جهت دست یابی به خودکفایی کاغذ خبر داد و گفت: در شرایط کنونی در تلاش هستیم تا با حمایت دولت رکورد جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات مورد نیاز کارخانه چوب و کاغذ مازندران تأمین شود

تسهیلات مورد نیاز کارخانه چوب و کاغذ مازندران تأمین شود