مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 12:272022-08-14سياسي

اجرای نهضت آسفالت در شهر صنعتی البرز/ استفاده از 6 هزار تن آسفالت جهت بسازی معابر


مدیرعامل شرکت شهر صنعتی البرز گفت: نهضت آسفالت در شهر صنعتی البرز با هدف ترمیم معایب و معضلات سطح معابر و با استفاده از 6 هزار و 250 تن آسفالت در مساحت تقریبی 35 هزار متر مربع اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با حضور در شهر صنعتی البرز از پروژه های در دست اجرای شرکت شهر صنعتی البرز بازدید کرد.

محمدبیگی در جریان این بازید که با حضور حمید رضایی شالی و خدابخش امجدیان از اعضای شورای اسلامی شهر الوند و داریوش یوسفی فخر مدیرعامل شرکت شهر صنعتی البرز همراه بود، در محل اجرای پروژه آسفالت خیابان های سطح شهر صنعتی البرز حاضر شد.

داریوش یوسفی فخر مدیر عامل شرکت شهر صنعتی البرز در این بازدید به تشریح گزارشی از روند اجرای عملیات آسفالت و بهسازی معابر سطح شهر پرداخت.

وی در این خصوص اظهار کرد: این پروژه با هدف ترمیم معایب و معضلات سطح معابر با استفاده از 6 هزار و 250 تن آسفالت در مساحت تقریبی 35 هزار متر مربع اجرا شد و اعتبار هزینه شده در آن بالغ بر 90 میلیارد ریال می باشد.

مدیرعامل شرکت شهر صنعتی البرز ادامه داد: این عملیات در قالب نهضت آسفالت و با نظارت ناظرین واحد فنی و مهندسی شرکت شهر صنعتی البرز و آزمایشگاه مادر تخصصی مکانیک خاک اداره راه و شهرسازی و با درج آگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نهضت آسفالت در شهر صنعتی البرز/ استفاده از 6 هزار تن آسفالت جهت بسازی معابر

اجرای نهضت آسفالت در شهر صنعتی البرز/ استفاده از 6 هزار تن آسفالت جهت بسازی معابر