مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 12:272022-08-14اجتماعي

جاده های کرمانشاه برای تردد زوار اربعین آماده است


638 کیلومتر از محورهای استان در راستای تردد زوار اربعین حسینی اختصاص یافته که 226 کیلومتر آن راه های 2 طرفه غیرمجزا و 410 کیلومتر بزرگراهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، کیخسرو دستغیب رییس پلیس راه استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در خصوص آمادگی استان در بحث اربعین حسینی، اظهار کرد: پلیس راه استان طرح را با توجه به بازگشایی مرز خسروی برای تردد زوار و مرز سومار برای تردد موکب داران، در سه وضعیت عادی، سنگین و نیمه سنگین  پیش بینی کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان کرمانشاه کریدور شمال به جنوب است و همچنین بیش از 70 درصد ترددها به سمت ایلام از استان کرمانشاه صورت می گیرد پیش بینی هایی توسط پلیس راه انجام شده است.

 رییس پلیس راه استان کرمانشاه از ایمن سازی جاده های استان برای تردد زوار اربعین خبر داد و تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هم نسبت به روکش آسفالت سطح جاده ها (810 کیلومتر)، خط کشی محورهای حوزه استحفاظی جهت تردد زوار (400 کیلومتر) اقدامات مربوطه را انجام داده است.

  وی گفت: 638 کیلومتر از محورهای استان در راستای تردد زوار اربعین حسینی اختصاص یافته که 226 کیلومتر آن راه های 2 طرفه غیرمجزا و 410 کیلومتر بزرگراهی است، ان شاءالله با نصب تابلوها، جهت نماها، نیوجرسی، شانه سازی و نصب علائم رانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های کرمانشاه برای تردد زوار اربعین آماده است

جاده های کرمانشاه برای تردد زوار اربعین آماده است