مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 12:222022-08-14سياسي

نطق وکلای ملت/ از تشکیل وزارت بازرگانی تا انتقاد به توزیع اعتبارات در کشور


محورهای مهم نطق میان دستور امروز نمایندگان مجلس در نشست علنی توجه به ابعاد جراحی اقتصادی، توزیع عادلانه اعتبارات در کشور و عملکرد اقتصادی دولت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه 23 مرداد) برگزار شد و تعدادی از نمایندگان به ایراد نطق های میان دستور خود پرداختند.

در ادامه به مهم ترین موارد اشاره شده توسط نمایندگان پرداخته ایم.

علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در نطق میان دستور خود بیان کرد: سفرهای استانی ریاست محترم جمهوری به کلیه استان های کشور در یک سال گذشته، یکی از اقدامات قابل تحسین و نشان دهنده اعتقاد ایشان به حضور میدانی برای حل مشکلات است.

اگر چه این سفرها می تواند به عنوان جلوه ای از رابطه نزدیک دولت با مردم باشد و به افزایش اعتماد عمومی منجر شود، ولی اگر با پیگیری برای اجرای مصوبات صادره و به ثمر نشستن نتایج آن همراه نشود، می تواند ناامیدی و نارضایتی مردم را به دنبال داشته باشد.

وی تاکید کرد: تصمیمات اقتصادی دولت و مجلس به ویژه حذف ارز ترجیحی، افزایش میزان درآمدهای مالیاتی و تصمیمات مشابه با عنوان جراحی اقتصاد کشور، لازم است با اقدامات موثر و پیشگیرانه در کاهش تبعات تورمی و فشارهای اقتصادی بر مردم همراه باشد تا جراحی اقتصادی منجر به قطع عضو نگردد!


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نطق وکلای ملت/ از تشکیل وزارت بازرگانی تا انتقاد به توزیع اعتبارات در کشور

نطق وکلای ملت/ از تشکیل وزارت بازرگانی تا انتقاد به توزیع اعتبارات در کشور