مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 11:572022-08-14بين الملل

افشای نگرانی امریکا از حمله ایران به خاک این کشور بعد از شهادت سردار سلیمانی


این عملیات شامل افزایش آمادگی در مقابل حملات الکترونیکی احتمالی به وزارتخانه ها و سازمان های اصلی اداری امریکا و آماده باش نیروهای گارد دریایی و مرزبانی این کشور برای مقابله با هر گونه تهدید انتقام جویانه بود.

- یک روزنامه امریکایی به تازگی فاش کرد بعد از حمله به سردار سلیمانی در سال 98، دولت امریکا نگران انتقام جویی ایران و حمله به ساختمان های وزارتخانه ها و سازمان های فدرال (ملی) امریکا بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوال استریت ژورنال با انتشار این خبر اضافه کرد: به همین دلیل در آن زمان، سطح امنیت ساختمان وزارتخانه ها و سازمان های فدرال (ملی) را افزایش داد اما چیزی در این باره اعلام نکرد و این موضوع مخفی ماند.

ارتش امریکا در 13 دی 1398 با حمله پهپادی در فرودگاه بغداد، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه را مورد هدف قرار داد و به شهادت رساند.

ایران بارها گفته است انتقام شهادت سردار سلیمانی را می گیرد.

روزنامه وال استریت ژورنال ادامه داد دولت امریکا اقدامات امنیتی در هزاران ساختمان های فدرال (ملی) را تقویت کرد تا با انتقام احتمالی از سوی ایران مقابله شود.

این روزنامه نوشت: نگرانی های قدیمی امریکا درباره تهدیدات ایران و نیروهایش در خاک امریکا در ساعت های بعد از حمله به ژنرال سلیمانی در سال 2020 افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای نگرانی امریکا از حمله ایران به خاک این کشور بعد از شهادت سردار سلیمانی

افشای نگرانی امریکا از حمله ایران به خاک این کشور بعد از شهادت سردار سلیمانی