مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 11:572022-08-14سياسي

همکاری های مشترک روایت فتح و سازمان اوج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، در نشست صمیمی سیدمحمدیاشار نادری رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح و احسان محمدحسنی رییس سازمان هنری رسانه ای اوج که در روز شنبه 22 مرداد در ساختمان مرکزی بنیاد فرهنگی روایت .

- در نشست صمیمی روسای بنیاد فرهنگی روایت فتح و سازمان هنری رسانه ای اوج بر همکاری های مشترک در برپایی رویداد های هنری انقلاب اسلامی تأکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، در نشست صمیمی سیدمحمدیاشار نادری رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح و احسان محمدحسنی رییس سازمان هنری رسانه ای اوج که در روز شنبه 22 مرداد در ساختمان مرکزی بنیاد فرهنگی روایت فتح با حضور تعدادی از مدیران این 2 نهاد فرهنگی صورت گرفت بر همکاری های مشترک در برپایی رویداد های هنری انقلاب اسلامی تأکید شد.

در این دیدار صمیمی روسا و مدیران بنیاد فرهنگی روایت فتح و سازمان هنری رسانه ای اوج با تأکید بر هماهنگی و هم افزایی این دو نهاد مهم و مؤثر علاوه بر اعلام آمادگی برای همکاری های متقابل در تولیدات مشترک فرهنگی و هنری بر تشکیل کارگروه های مشترک در حوزه های مختلف و لزوم ایجاد زیرساخت های جدید برای اعتلای آثار انقلاب و دفاع مقدس تأکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های مشترک روایت فتح و سازمان اوج

همکاری های مشترک روایت فتح و سازمان اوج