مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 11:522022-08-14ورزشي

گلزار شهدای زنجان تا شهریور سال آینده ساماندهی می شوند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: 210 مزار شهید تاکنون ساماندهی نشده بود که از ابتدای امسال تاکنون 50 مزار شهدا بالاخص در روستاها ساماندهی شده و 160 گلزار شهدا نیز تا شهریور سال آینده ساماندهی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، امیرعلی نیک بخش، مدیرکل بنیاد و شهید امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به بازگشت نخستین گروه از آزادگان در 26 مرداد به کشور اظهار کرد: به مناسبت این روز برنامه هایی پیش بینی شده است که از جمله آن سخنرانی آزادگان پیش از خطبه های نماز جمعه، اجرای طرح سپاس از آزادگان شاغل در دستگاه های اجرایی، تجلیل از آزادگان منتخب در هر شهرستان، تجلیل عمومی از تمام آزادگان در سطح استان است.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از برگزاری مراسم شب شعر با مشارکت حوزه هنری در زنجان به منظور گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور خبر داد و افزود: گلباران مزار شهدا و برنامه های ورزشی برای روزهای 25 و 26 مرداد در نظر گرفته شده است.

 وی با بیان اینکه استان زنجان مفتخر به وجود 586 آزاده است که چهار آزاده به شهادت رسیده اند، گفت: کمتر آزاده ای در استان داریم که مشکل داشته باشد و آزادگان دارای مراتب علمی بالایی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلزار شهدای زنجان تا شهریور سال آینده ساماندهی می شوند

گلزار شهدای زنجان تا شهریور سال آینده ساماندهی می شوند