مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 11:372022-08-14سياسي

نظر چمران درباره شورایاری ها/عملکرد شورای ششم تهران


رییس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره جزییات صحن امروز شورای شهر ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز رییس، نایب رییس و دو منشی شورای شهر تهران انتخاب شدند.

براساس تصمیم اعضای شورا ترکیب هیات رییسه برای دومین سال بدون تغییر ابقاء شد و امیدواریم در خدمت گذاری مردم تهران موفق باشیم.

وی افزود: در ارتباط با نظارت، اعضاء به شکل خوبی عمل کرده اند همان طور که اخبار این موضوع منتشر شده همه اعضاء در مناطق مختلف حضور داشتند و حتی در مسائل جزیی شهرداری حتی در ساعت های نیمه شب هم رسیدگی کردند و انتقادات خود را به صورت کتبی و شفاهی در صحن شورا ارائه دادند.

رییس شورای شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر در دوره ششم اصرار ویژه ای بر حضور در نقاط مختلف شهر و بررسی مشکلات مردم از نزدیک داشتند که این کار به بهترین شکل ممکن انجام شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری به دلیل گستردگی که دارد به هر حال با مشکلات مواجه است، گفت: هرچه اعضاء در موضوع نظارت فعالیت کنند باز هم کم است و در این خصوص از کمک شورایاری ها بهره می گرفتیم که با توجه به از دست دادن جایگاه قانونی آنها با مشکلاتی مواجه شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر چمران درباره شورایاری ها/عملکرد شورای ششم تهران

نظر چمران درباره شورایاری ها/عملکرد شورای ششم تهران