مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 11:222022-08-14پزشكي

حیدری: طرح شهید سلیمانی یک انقلاب در توسعه مشارکت اجتماعی بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر کمال حیدری با بیان این مطلب در اولین همایش کشوری ارتباطات خطر و مشارکت اجتماعی در تالار شمس، اظهار داشت: - معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طرح شهید سلیمانی و واکسیناسیون همگانی که با کمک گرفتن از مردم و سازمان های مختلف مردمی اجرا شد، یک انقلاب در توسعه مشارکت اجتماعی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر کمال حیدری با بیان این مطلب در اولین همایش کشوری ارتباطات خطر و مشارکت اجتماعی در تالار شمس، اظهار داشت: برای توسعه مشارکت های اجتماعی باید تمام ظرفیت ها همچون بسیج، هلال احمر، شهرداری ها، سازمان های مردم نهاد و محلات را پای کار بیاوریم که این کار در طرح شهید سلیمانی به خوبی انجام شد.

وی با بیان این که سلامت محلات و محله محوری در توسعه مشارکت اجتماعی نقش بسیار زیادی دارد، افزود: بعد از جنگ هیچ وقت مشارکت اجتماعی به اندازه مشارکت اجتماعی، پاندمی کرونا بالا نبود.

در این پاندمی همه برای سلامتِ هم وارد میدان شدند و انرژی گذاشتند و نشان دادند با افزایش مشارکت چقدر خوب می توان کار ها را پیش برد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت بیان کرد: مشکلات سلامت روز به روز پیچیده تر می شود و نیاز به مشارکت اجتماعی در این عرصه نیز هر روز بیشتر احساس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدری: طرح شهید سلیمانی یک انقلاب در توسعه مشارکت اجتماعی بود

حیدری: طرح شهید سلیمانی یک انقلاب در توسعه مشارکت اجتماعی بود