مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 10:372022-08-14سياسي

تصمیم گیری اعضای شورای شهر برای چهار ساله شدن برنامه توسعه شهر تهران


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: سند الزامات تدوین برنامه چهارم شهرداری تهران به صورت یک فوریت ارائه شد تا شهرداری با توجه به محدودیت زمانی بتواند اقدامات لازم را انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در هشتاد و پنجمین جلسه شورا با اشاره به تصمیم گیری برای چهار ساله شدن برنامه توسعه اظهار کرد: سند الزامات تدوین برنامه چهارم شهرداری تهران به صورت یک فوریت ارائه شد تا شهرداری با توجه به محدودیت زمانی بتواند اقدامات لازم را انجام دهد.

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه تا کنون در مدیریت شهری سه برنامه تدوین شده است، بیان کرد: تدوین این برنامه ها به یک عادت تبدیل شده و گویا اگر ادارات برنامه نداشته باشند، نمی توانند ادعا کنند که چشم اندازی دارند.

اینکه این برنامه ها چه نتیجه ای دارد باید مورد بحث قرار بگیرد.

وی افزود: برنامه پنج ساله اول به هیچ عنوان عملیاتی نشد و برنامه دوم نیز که تلاش زیادی برای تدوین آن صورت گرفت و تمام موارد در آن لحاظ شد، حداکثر و خوشبینانه 30 درصد اجرایی شد.

امانی همچنین تصریح کرد: این موضوع را اعلام کردند که چون شهرداری در برنامه دخیل نبوده اثربخشی نداشته و این اختیار توسط شهردار وقت از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری اعضای شورای شهر برای چهار ساله شدن برنامه توسعه شهر تهران

تصمیم گیری اعضای شورای شهر برای چهار ساله شدن برنامه توسعه شهر تهران