مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 10:372022-08-14سياسي

مشکلات نازایی باید توسط پزشکان ریشه یابی برای آن برنامه ریزی جدی شود


امام جمعه یزد با اشاره به افزایش مشکل ناباروری و نازایی در جامعه گفت: این مشکل باید توسط پزشکان به صورت جدی ریشه یابی و با مشارکت تمام عناصر و دست اندکاران مرتبط رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری عصر دیروز در جلسه دبیرخانه شهید مدرس که به میزبانی سپاه الغدیر برگزار شد، اظهار کرد: مسئله سقط جنین به جز مسئله پزشکی، یک مسئله اعتقادی و دینی نیز محسوب می شود.

وی افزود: باید حساسیت اعتقادی و دینی پزشکان و پرستاران و مردم را در مورد سقط جنین برانگیخته کنیم زیرا اگر این حساسیت ها نباشد، شاهد افزایش روزافزون آمار سقط جنین خواهیم بود.

امام جمعه یزد گفت: دانشگاه علوم پزشکی یزد باید در این زمینه اقدام جدی کند و با برنامه ریزی و تدبیر، ضمن تقویت اعتقادات دینی در زمینه سقط جنین در میان کادر درمان، جریمه های جدی نیز برای متخلفان در این زمینه در نظر بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: سقط جنین مسئله ای جدی است و نباید این موضوع را شوخی گرفت و ضروری است برای کاهش آن راهکار پیدا کرد.

وی در مورد افزایش نازایی و ناباروری در جامعه تأکید کرد: متاسفانه این مشکل در جامعه زیاد شده و بسیاری از جوانانی که علاقمند به بچه دار شدن هستند، نمی توانند با روش های طبیعی صاحب فرزند باشند که این موضوع باید توسط پز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات نازایی باید توسط پزشکان ریشه یابی برای آن برنامه ریزی جدی شود

مشکلات نازایی باید توسط پزشکان ریشه یابی برای آن برنامه ریزی جدی شود