مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 10:372022-08-14سياسي

باهنر: رد صلاحیت لاریجانی با آن دلایل عجیب بود


ردصلاحیت آقای لاریجانی مخصوصاً با آن دلایلی که شورای نگهبان آورد چیز عجیبی است.

اینکه شورای نگهبان در پاسخ بگوید رای ما مخفی است و آقایانی که رای دادند دلایل رای شان را نمی گویند و اعلام نمی کنند درست نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، یک سال و نیم دیگر تا پایان دوره مجلس یازدهم باقی مانده و این روزها انتقادات زیادی نسبت به عملکرد ساکنان فعلی بهارستان مطرح است، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در گفت وگو با ایلنا با بیان اینکه مجلس جای سرداران حکمرانی خوب است، می گوید: کسانی که در مجلس هستند افراد متخصص و عالمی هستند اما در جایی حکمرانی نخوانده اند.

او در بخش دیگری از صحبت هایش درباره ایجاد قانون جامع انتخابات صحبت می کند و می گوید اگر در انتخابات ریاست جمهوری 5 نفر هم تایید صلاحیت می شوند باید 5 تفکر موجود کشور را نمایندگی کنند.

باهنر که سابقه نمایندگی هفت دوره خانه ملت را در کارنامه سیاسی خود دارد، در بخشی از صحبت هایش به عملکرد مصوبات مجلس اشاره می کند و می گوید ما در مجلس از اول تا آخر هر چه دلتان بخواهد مطالبات غیرممکن داریم.

وی در این گفت وگو اشاره ای هم به رد صلاحیت لاریحانی می کند و درباره عملکرد شورای نگهبان هم تاکید دارد که ردصلاحیت لاریجانی مخصوصاً با آن دلایلی که شورای نگهبان آورد چیز عجیبی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باهنر: رد صلاحیت لاریجانی با آن دلایل عجیب بود

باهنر: رد صلاحیت لاریجانی با آن دلایل عجیب بود