مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 10:272022-08-14اقتصادي

اخطار به 300 مشترک خانگی پر مصرف برق


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه گرمای هوا در چند هفته گذشته سبب افزایش مصرف برق در سطح استان شد، عنوان کرد: در هفته گذشته 300 اخطار به مشترکان پرمصرف داده شد و 40 مورد منجر به قطع موقت در بخش اداری شد.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به افزایش دمای در یک هفته گذشته و مصرف برق اظهار داشت: اعمال محدودیت برق فعلاً در بخش صنعت، شهرک های صنعتی، کارخانه های فولاد و سیمان توسط شرکت برق در حال انجام است و در بخش خانگی و صنوف اعمال قطعی برق انجام نشده است.

وی افزود: همه ادارات موظف شدند مصرف برق شان را در ساعات اداری به میزان حداقل 30 درصد نسبت به میزان مصرف مدت مشابه سال قبل کمتر کنند و در ساعات غیراداری نیز به میزان 60 درصد مصرف جاری و با اولویت روشنایی های غیرضروری و سامانه های سرمایشی کاهش دهند.

شیشه فروش با بیان اینکه ادارات، صنعت و مشترکان مختلف برق باید نسبت به تعدیل مصرف برق در سیستم های سرمایشی، روشنایی ساختمان، معابر شهری، میادین، جاده های بین شهری و تابلوهای تبلیغاتی اقدام کنند، گفت: خاموش کردن تجهیزات برقی اضافی، مدیریت مصرف برق توسط همه مشترکان و راه اندازی مولدهای اضطراری برق به همه دستگاه ها ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار به 300 مشترک خانگی پر مصرف برق

اخطار به 300 مشترک خانگی پر مصرف برق