مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 10:122022-08-14سياسي

سردار اشتری: امنیت ما به واسطه خون شهدا است


امروز امنیت، آسایش و آرامش ما به واسطه شهدا است و باید قدردان این خونها باشیم و قدردانی از شهدا طی کردن راه شهدا است که راه اخلاص و تبعیت محض از ولایت فقیه است و ماهم باید عهد و پیمان ببیندیم تا راه آنان را ادامه دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی فراجا کشور صبح امروز در یادواره 140 شهید فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران، که در امامزاده جعفر بن موسی الکاظم(ع) پیشوا برگزار شد، اظهار کرد: قیام 15 خرداد در محرم اتفاق افتاد، مردم دیار پانزده خرداد مردمان ولایتمدار هستند، مردمان این خطه به شهدای 15 خرداد افتخار می کنند، در تمام عرصه هایی که قبل و بعد از انقلاب داشتیم این شهدا بودند که ملت ایران را پیروز کردند.

وی گفت: هر موقع که ما مراسماتی را برگزار می کنیم خیرات و برکات آن را در زندگی خودمان حس کرده و می کنیم، مقام معظم رهبری فرمدند؛ امروز زنده نگه داشتن شهدا کمتر از شهادت نیست، زیرا هر موقع که ما در این حال و هوا و به یاد ایثارگری رزمندگان مان باشیم و راهی که آنان انتخاب کردند را نگاه کنیم بهره آن را ما می بریم.

فرمانده انتظامی کل کشور افزود: شهدا در جوار ائمه بزرگوار(ع) منزلگاه دارند و بر سر سفره اهل بیت نشسته اند و ما به آنها نیاز داریم و شهدا نیازی به ما ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار اشتری: امنیت ما به واسطه خون شهدا است

سردار اشتری: امنیت ما به واسطه خون شهدا است