مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 09:572022-08-14اقتصادي

واریز آورده اولیه 27 هزار متقاضی مسکن نهضت ملی در قم


سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم از واریز آورده اولیه 27 هزار متقاضی قمی در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: در اراضی 560 هکتاری قم قرار است 35 هزار واحد مسکونی احداث شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، روح الله حسینی اظهار کرد: در فاز ششم طرح نهضت ملی مسکن 92 هزار و 193 هزار متقاضی در استان قم موفق به نام نویسی شده اند که تا کنون  86 درصد آن ها پالایش شده اند.

وی افزود: تا کنون به 30 هزار و 780 متقاضی پیامک واریز آورده اولیه ارسال شده است که طبق آخرین گزارش ها، حدود 27 هزار تن موفق به واریز آورده اولیه شده اند.

به گفته سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم در صورت عدم واریز طی مهلت اعلامی (15 روز)، ثبت نام متقاضی به حالت و وضعیت رد درخواست تغییر خواهد کرد.

حسینی در خصوص جانمایی و مکان ساخت پروژه ها  توضیح داد: تمامی متقاضیان فاز شش و بخشی از متقاضیان فاز پنج در اراضی 560 هکتاری و سایر اراضی که به مرور به طرح اضافه خواهند شد تخصیص می شوند.

وی با بیان این که آورده اولیه تمامی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن 40 میلیون تومان است توضیح داد: آورده اولیه متقاضیان در اراضی 560 هکتاری طی دو مرحله 20 میلیون تومانی اخذ خواهد شد و متقاضی می بایست پس از دریافت پیامک شماره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز آورده اولیه 27 هزار متقاضی مسکن نهضت ملی در قم

واریز آورده اولیه 27 هزار متقاضی مسکن نهضت ملی در قم