مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 09:572022-08-14اقتصادي

وزیر اقتصاد: فراریان مالیاتی شناسایی شدند


بیش از یک میلیون و 700هزار واحد صنفی کشور مشمول مالیات صفر شدند و حتی یک ریال بابت مالیات پرداخت نکردند و کنار آن شاهد کاهش فرار مالیاتی و افزایش وصولی دولت بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سید احسان خاندوزی در جریان سفر به استان مازندران با همراهی استاندار و نمایندگان ساری در مجلس شورای اسلامی، از شرکت چوب و کاغذ مازندران بازدید کرد.

وزیر اقتصاد در این بازدید، مجموعه چوب و کاغذ را یکی از شرکت های مهم تولیدی دانست که باید حمایت های لازم از آن صورت گیرد و اظهار داشت: انعقاد قرارداد با این شرکت برای تأمین کاغذ کتب درسی بی سابقه ا ست و این قرارداد اهمیت زیادی برای این واحد تولیدی دارد.

خاندوزی در جریان سفر یک روزه خود به استان مازندران، از مجموعه نکاچوب به عنوان یکی از شرکت های باسابقه که اکنون دوران خوبی را طی نمی کند، بازدید کرد.

در این بازدید استاندار مازندران، منصورعلی زارعی و علی بابایی کارنامی دو نماینده مردم ساری و میاندرود و برخی از مدیران اقتصادی استان وزیر اقتصاد را همراهی کردند.

خاندوزی در این بازدید پس از شنیدن سخنان و درخواست های مدیران نکاچوب، قول مساعد را جهت احیای این واحد تولیدی با مشارکت بانک ملی داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد: فراریان مالیاتی شناسایی شدند

وزیر اقتصاد: فراریان مالیاتی شناسایی شدند