مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 09:472022-08-14سياسي

احداث «پارک خانواده» در شهرها و روستاها در دستور کار قرار گیرد


نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: از تمام شهرداران و مسئولین استان درخواست دارم دستور اجرای پارک خانواده را در تمام شهرها و حتی روستاها کلید بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمدبیگی در مراسم کلنگ زنی پارک خانواده یالیان و ساختمان جدید شهرداری الوند، اظهار کرد: از اینکه در مدت زمان کوتاهی که با مسئولان داشتیم، این طراحی انجام شد و در زمان خوبی شاهد کلنگ زنی پارک خانواده یالیان هستیم، خرسندم.

وی افزود: این حس نوع دوستی و خانواده دوستی در کنار قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده که سال 1400 مجلس یازدهم موفق به تصویب شد، نشان می دهد که مدیریت شهری در کنار مجلس است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم نمای جوانی جمعیت را در یک محیط و یک بستر بسیار زیبا، سالم و محیط زیستی و پرنشاط داشته باشیم، در قانون جوانی جمعیت بر عهده شهرداری ها گذاشته شده که بستر مناسب عمومی را برای سپری کردن اوقات فراغت خانواده ها فراهم می کند.

محمدبیگی اضافه کرد: مکان های دوستار مادر و کودک باید در مکان های عمومی برای مادر و کودک ایجاد شود که امکان استراحت نوزادان و شیردهیرمادران در مکان های عمومی ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث «پارک خانواده» در شهرها و روستاها در دستور کار قرار گیرد

احداث «پارک خانواده» در شهرها و روستاها در دستور کار قرار گیرد