مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 09:422022-08-14سياسي

قالیباف: هیچ تصمیمی در جلسه سران قوا، خلاف تصمیمات مجلس گرفته نشده است


رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان تاکید کرد: درباره قیمت ها، مصوبه مجلس سبد خانوار و کالابرگ است و هیچ تصمیمی در جلسه سران قوا مخالف این مصوبه اخذ نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، شهباز حسن پور بیگلری در نشست علنی امروز (یکشنبه 23 مردادماه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رییس مجلس موظف است آخرین وضعیت کشور را به اطلاع نمایندگان برساند، هم در بحث برجام مطالبی شنیده می شوند که نمایندگان از جزییات آن مطلع نیستند و هم در وضعیت اقتصادی و شرایط روز کشور مطالباتی وجود دارد که شما باید پاسخگو باشید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم افزود: جناب آقای قالیباف، شما مرد میدان و نیروی جهادی هستید، براساس مصوبه مجلس قرار است قیمت هایی که به دست مردم و دهک های پایین می رسد، براساس قیمت شهریور 1400 باشد، اما امروز قیمت ها به حدی افزایش یافته و لجام گسیخته است که ما از طرح آن شرم داریم و هر جا سخنگوی دولت از پاسخگویی کم می آورد، مشکل را به گردن مصوبه مجلس می اندازد، اما این سوال مطرح است که کدام مصوبه مجلس اجرا شده است.

وی خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی گفت: شما را به خدا بفرمایید آیا مجلس براساس گفته امامین انقلاب هنوز در رأس امور است یا نه و اگر در رأس امور است مصوبات نشست سران قوا چرا خلاف مصوبات مجل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: هیچ تصمیمی در جلسه سران قوا، خلاف تصمیمات مجلس گرفته نشده است

قالیباف: هیچ تصمیمی در جلسه سران قوا، خلاف تصمیمات مجلس گرفته نشده است