مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 09:422022-08-14اقتصادي

برگزاری 30 نمایشگاه تخصصی و عمومی تا پایان امسال در یزد


مدیرعامل نمایشگاه بین المللی یزد از برگزاری بیش از 30 نمایشگاه در قالب 25 رویداد نمایشگاهی به صورت تخصصی و عمومی تا پایان سال جاری در شهرک نمایشگاه های بین المللی یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، احمد قافی صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران استان حاضر شد و با اشاره به اهمیت آغاز دوره جدید فعالیت نمایشگاهی در این استان، اظهار کرد: پس از برگزاری چهار نمایشگاه موفق در فصل بهار، به دلیل نصب سیستم های سرمایشی و تهویه جدید سالن، در ماه های تیر و مرداد نمایشگاهی برگزار نشده است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است از ابتدای شهریور ماه با تصویب کارگروه توسعه صادرات استان  بیش از 30 عنوان نمایشگاهی در قالب 25 رویداد برگزار شود و تقویم نمایشگاه یزد به صورت فشرده تا پایان سال اجرایی می شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی یزد تکمیل بخش دیگری از کمربند سبز اطراف نمایشگاه و آماده سازی سالن موقت نمایشگاهی در فضای باز را از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و گفت: امیدواریم عملیات ساخت 12 هزار متر سالن مسقف و پیشرفته نمایشگاه یزد در ماه های آتی شروع شود.

قافی در پایان ارتقای سطح کیفی و کمی نمایشگاه ها را از مهمترین اهداف نمایشگاه یزد عنوان کرد و بر لزوم مشارکت شهروندان در برنامه های فرهنگی نمایشگاه تاکید نمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 30 نمایشگاه تخصصی و عمومی تا پایان امسال در یزد

برگزاری 30 نمایشگاه تخصصی و عمومی تا پایان امسال در یزد