مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 09:422022-08-14اقتصادي

ابلاغ قانون درآمد پایدار نقطه عطفی در حمایت از مدیریت شهری و روستایی است


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور تصویب و ابلاغ قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها را بعد از گذشت 39 سال نقطه عطفی در حمایت از مدیریت شهری و روستایی و شناسایی درآمدهای پایدار برای شهرداری ها و دهیاری ها عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، تصویب و ابلاغ قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها را بعد از گذشت 39 سال نقطه عطفی در حمایت از مدیریت شهری و روستایی و شناسایی درآمدهای پایدار برای شهرداری ها و دهیاری ها عنوان کرد.

وی اظهار کرد: تقریبا از دهه1370 به بعد، چالش کسب درآمد برای شهرداری ها به صورت جدی تر رخ نمود، چراکه از یک طرف با رشد و توسعه شهرها هزینه های اداره آن روزبه روز بیشتر و خدمات ارائه شده به شهروندان متنوع تر می شد، از سوی دیگر کمبود منابع مالی موردنیاز برای انجام خدمات و عمران شهری منجر به تنگنهاهای شدید مالی برای شهرداری های کوچک و اتکای شدید شهرداری ها بزرگ و کلانشهرها به درآمدهای ناپایدار شد.

وی در ادامه برخی دستاوردهای مهم قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها را ایجاد بستر مناسب در زمینه مشارکت و جذب سرمایه گذاری بخش خصوص د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ قانون درآمد پایدار نقطه عطفی در حمایت از مدیریت شهری و روستایی است

ابلاغ قانون درآمد پایدار نقطه عطفی در حمایت از مدیریت شهری و روستایی است