مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 09:372022-08-14سياسي

علم حاج قاسم در سراسر جهان به دست جبهه مقاومت برافراشته شده است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: علم حاج قاسم در سراسر جهان به دست جبهه مقاومت برافراشته شده و امروز اقتدار و قدرت جبهه مقاومت در حال افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام ماشاالله عبدی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه کمیجان گفت: قیام امام حسین وجهاد تبین حضرت زینب (س) و امام سجاد علیه السلام به عنوان نجات اسلام است و خون امام حسین علیه السلام اسلام را بیمه کرد.

وی افزود: امروزه دشمنان اسلام به این نتیجه رسیده اند که امام زمان عج الله خواهد آمد  و مبارزه با کفر تا ظهور امام زمان (عج الله) ادامه خواهد داشت.

  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: انقلاب اسلامی به دنبال زمینه سازی زمینه های ظهور است و دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا نگذارند وعده الهی محقق شود.

عبدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در وسط میدان و دشمن در حال فرار هست و در موضع ضعف قرار دارد ادامه داد: از دشمن فقط صوت و لحن باقی مانده است.

وی اضافه کرد: علم حاج قاسم در سراسر جهان به دست جبهه مقاومت برافراشته شده و امروز اقتدار و قدرت جبهه مقاومت در حال افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم حاج قاسم در سراسر جهان به دست جبهه مقاومت برافراشته شده است

علم حاج قاسم در سراسر جهان به دست جبهه مقاومت برافراشته شده است