مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 09:272022-08-14اقتصادي

سفیر کوبا: ایران خط تولید تراکتور را در کوبا راه اندازی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، گونزالس کاسالس سفیر کوبا صبح امروز در حاشیه حضور در شهر تبریز که به منظور بازدید از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران صورت گرفت، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: روابط سیاسی ایران و کوبا در سطح بسیار عالی قرار دارد و این سفر نیز به منظور گسترش روابط تجاری و موازنه بخشی به سطح مبادلات دو کشور در بخشهای اقتصادی و تجاری صورت گرفت.

وی افزود: باتوجه به شرایط و محدودیت هایی که در بخش تجاری کوبا حاکم است افزایش روابط در این حوزه با ایران بیش از پیش ضرورت دارد و سفر به تبریز نیز در این راستا در دستور کار قرار گرفت.

تبریز همانطور که موتور محرک صنعت و اقتصاد ایران است موتور شتاب دهنده کوبا نیز باشد وی با اشاره به موقعیت صنعتی و تجاری تبریز که از آن به عنوان موتور شتاب دهنده صنعت ایران نام برد، گفت: امیدوارم با گسترش روابط دو کشور، کوبا نیز از توانمندهای صنعتی شهر تبریز بخصوص تراکتورسازی در جهت رونق تولید واشتغال و مهمتر از همه کشاورزی بهره مند شود و در آینده ای نه چندان دور موتور صنعت کوبا، توسط صنعتگران تبریزی و تراکتورسازی چرخانده شود.

کاسالس درباره تراکتورسازی و بازدیدی که از این گروه صنعتی داشت، عنوان کرد: داخلی سازی و خودکفایی این مجموعه صنعتی بسیار فراتر از آن چیزی هست که  تصور می کردم و اینک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر کوبا: ایران خط تولید تراکتور را در کوبا راه اندازی کند

سفیر کوبا: ایران خط تولید تراکتور را در کوبا راه اندازی کند