مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 09:072022-08-14پزشكي

چرا سرم در کهگیلویه کمیاب شد؟/ چه کسی واقعیت را می گوید


پیچ و خم های کمبود سرم در کهگیلویه این روزها باعث استرس و تشدید اضطراب برای بیماران کرونایی شده است.

- مسئولان قدر مردم را بدانند مردم هم نسبت به کمبود سرم گله مند بودند، یکی از همشهریان این چنین به خبرنگار فارس گفت: همسرم دچار سویه جدید این ویروس شد با مراجعه به پزشک و تجویز سرم، اما به چندین داروخانه مراجعه کردم و همه منکر داشتن سرم شدند، از مسئولان تقاضامند هستم قدر این مردم را بدانید، امکانات در اختیار آن ها بگذارید و به داد آن ها برسید.

گزارش میدانی خبرگزاری فارس حاکی بر این بود که تنها بیماران کرونایی رنج کمبود سرم را تجربه نکرده اند بلکه سایر بیماران از کمبود سرم می نالند، اصغر مَلِک می گوید: قریب به 12 روز همسرم دچار سوختگی شدید شده و کل شهرستان را گشتم اما یک سرم پیدا نکردم تا این که از شهرستان های همجوار توانستم دو عدد سرم پیدا کنم.

وی گفت: با وجود چندین بار مراجعه، اما با جواب این که کمبود سرم داریم مواجه شدم، از مسئولان تقاضامندم مشکل کمبود سرم را برطرف کنند.

دهدشت مشکل کمبود سرم ندارد گفت و گوی خبرنگار فارس با دکتر منصور تقوی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در خصوص کمبود سرم حکایت دیگری داشت، او معتقد بود هیچ گونه کمبود اقلام دارویی و سرم در سطح شهرستان وجود ندارد و برخی ادعاهای مربوط به کمبود سرم اغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا سرم در کهگیلویه کمیاب شد؟/ چه کسی واقعیت را می گوید

چرا سرم در کهگیلویه کمیاب شد؟/ چه کسی واقعیت را می گوید