مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 09:072022-08-14ورزشي

مدال آوری ورزشکار سمنانی در مسابقات کشورهای اسلامی/ استاندار سمنان تبریک گفت


استاندار سمنان، کسب مدال نقره «غزل سلطانی»، ورزشکار سمنانی عضو تیم ملی تکواندو در پنجمین دوره مسابقات بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در ترکیه را به جامعه ورزش تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در پیامی ضمن تبریک مدال آوری غزل سلطانی ، ورزشکار سمنانی در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در ترکیه، خطاب به این ورزشکار گفت: افتخارآفرینی و درخشش ارزشمند شما ورزشکار پرتلاش در پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در ترکیه و کسب عنوان دومی و مدال نقره این مسابقات نشان از توانمندی و شایستگی فرزندان رشید این استان به ویژه بانوان پرهمت و سرافراز این دیار دارد.

در ادامه آمده است: این افتخارآفرینی بیش از پیش موجب افتخار و شادمانی آحاد مختلف مردم و به ویژه دوست داران ورزش در این استان شد.

استاندار سمنان در ادامه این پیام، ضمن قدردانی از تلاش و جدیت ورزشکار سمنانی برای کسب عنوان نایب قهرمانی تصریح کرد: موفقیت بزرگ حاصله را به والدین گرامی و دلسوز، مربیان پرتلاش و تمام دست اندرکاران تیم ملی تکواندوی جمهوری اسلامی به ویژه تمامی جامعه ورزش و مردم استان سمنان تبریک و تهنیت گفته و از خداوند سبحان برای این ورزشکار سعادت، سلامت و موفقیت در تمام عرضه ها آرزومندم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال آوری ورزشکار سمنانی در مسابقات کشورهای اسلامی/ استاندار سمنان تبریک گفت

مدال آوری ورزشکار سمنانی در مسابقات کشورهای اسلامی/ استاندار سمنان تبریک گفت