مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 09:072022-08-14بين الملل

واکنش نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ماجرای سلمان رشدی


نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی ضمن محکومیت حمله به «سلمان رشدی»، این اقدام را حمله به ارزش ها و آزادی های صهیونیستی توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یاییر لاپید نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی روز گذشته (شنبه) در نیویورک طی پیامی حمله به سلمان رشدی نویسنده مرتد و و موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) را محکوم و برای او آرزوی بهبودی کامل کرد.

طبق گزارش پایگاه خبری i24 ، نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی در توییتی که به زبان انگلیسی نوشته و آن را منتشر کرد، گفت: حمله به سلمان رشدی حمله به آزادی ها و ارزش های ماست .

لاپید در ادامه ضمن متهم کردن تهران به تحریک در این اقدام، افزود: از طرف تمام مردم اسراییل برای رشدی آرزوی بهبودی عاجل و کامل داریم .

رسانه های آمریکایی گزارش دادند سلمان رشدی ساعت 11 صبح جمعه (به وقت محلی) در 12 اوت 2022 هنگامی که قصد سخنرانی در مرکز چوتوکوآ در غرب نیویورک داشته، مورد حمله قرار گرفته است.

روزنامه دیلی میل در خبری شامگاه جمعه مدعی شد که رشدی مورد اصابت 10 یا 15 ضربه چاقو قرار گرفته، در حالی که رسانه انگلیسی زبان دیگر نوشته وی مورد اصابت 10 تا 15 ضربه چاقو و مشت قرار گرفت.

سلمان رشدی بعد از انتشار رمان موهن آیات شیطانی در سال 1367 هجری شمسی خشم مسلمانان را برانگیخته بود و به همین دلیل به یک زندگی مخفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ماجرای سلمان رشدی

واکنش نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ماجرای سلمان رشدی