مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 08:522022-08-14سياسي

خبرگزاری فارس جزو رسانه های با سابقه، موثق و خوشنام در کشور است


مدیر عامل هلال احمر خراسان شمالی گفت: عملکرد خبرگزاری فارس در انعکاس اخبار قابل تقدیر است و این رسانه جزو خبرگزاری های با سابقه، موثق و خوشنام در سطح کشور است.

- ابوالفضل محبان، مدیر عامل هلال احمر خراسان شمالی صبح امروز در دیدار با مجموعه خبرگزاری فارس در بجنورد که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: انعکاس زحمات و تلاش های امدادگران هلال احمر در رسانه ها موجب دلگرمی نیروهای داوطلب می شود.

وی با اشاره به این که هلال احمر یک سازمان غیردولتی و داوطلبی است، گفت: با توجه به اینکه ساختار هلال احمر با نیروی داوطلب سروکار دارد و داوطلبان فقط با انگیزه درونی و قلبی با هلال احمر همکاری دارند از رسانه ها درخواست کرد تا با پوشش بیشتر تلاش های نیروهای داوطلب موجب ایجاد انگیزه در آنها شوند.

مدیر عامل هلال احمر خراسان شمالی افزود: خبرنگاری جز شغل های سخت جامعه محسوب می شود و خبرنگاران وظیفه آگاه سازی جامعه را برعهده دارند.

وی ادامه داد: عملکرد خبرگزاری فارس در انعکاس زحمات و تلاش های امدادگران هلال احمر قابل تقدیر است و خبرگزاری فارس جز خبرگزاری ها موثق در سطح کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری فارس جزو رسانه های با سابقه، موثق و خوشنام در کشور است

خبرگزاری فارس جزو رسانه های با سابقه، موثق و خوشنام در کشور است