مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 07:372022-08-14سياسي

لزوم اجرای جهاد تبیین براساس زیست بوم هر منطقه/ عهد جهاد لبیک به فرمان رهبر است


حجت الاسلام ناصر شکریان در حاشیه سفر به مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، براساس فرمایشات رهبر انقلاب و توصیه هایی به روحانیون را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: براساس سیاست ریاست سازمان تبلیغات اسلامی استفاده از نیروهای جوان، مبتکر و توانمند در سراسر کشور به عنوان مدیران شهرستانی، مدیران کل و مسؤولیت های کشوری در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: بهره مندی از چهره های جدید با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب در زمینه جهاد تبیین و شیوه های جهاد تبیین براساس زیست بوم هر استان از دیگر اولویت ها است.

همچنین در این بخش جلسات متعدد با تعیین سرفصل ها انجام شده و دستورالعمل ها به استان ها ابلاغ شد.

معاون امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: بحث عهد جهاد نیز با توجه به لبیک به فرمان رهبر انقلاب انجام شده زیرا مقام معظم رهبری جهاد تبیین را واجب دانست و این مهم از اول محرم امسال آغاز شده تا شخصیت های تأثیرگذار کشوری، منطقه ای و استانی از هر قشر مردم شامل روحانی، معلم، مربی، کارگر، کارمند و همه افراد به اندازه نیم ساعت در روز در زمینه جهاد تببین دست به آگاه سازی بزنند.

شکریان با اشاره به فعالیت های گوناگون دشمنان بر ضد اسلام و انقلاب، بیان کرد: امروزه شاهد تخریب، تحریف، دروغ و شایعه های گوناگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای جهاد تبیین براساس زیست بوم هر منطقه/ عهد جهاد لبیک به فرمان رهبر است

لزوم اجرای جهاد تبیین براساس زیست بوم هر منطقه/ عهد جهاد لبیک به فرمان رهبر است